Monday, 27 August 2012

raya :'(

heyy u all....selamat hari raya aidilfitri....maaf zahir batin...
so mcm mane raya...happy???ohohoho....msty lahh happy kan...
tapi sebaliknya aku....raya taun nieyh xbest langsung....sebab aku beraya sorang2....fez time dlam hidup...beraya tanpa femly....:'(
ni sume disebbkan kerja....cuti 2 ari jer....!!!!
xtaulahh kenapa...raya taun ni...baju raya hancur....duet rabak...sume punahh....heee...geramnyaa....
hurmmm bile daa beli baju raya semahal2...sok tu aku dtg klinik..wife doc.beli an baju raya....aiiyysseeyyhh...rugi den boli bju rayo....law tau nk dapek...den xboli do...heerrr....

taun nieyh...mama abh raya perlis....sbb daa dua taun xblek sne....
hurmm aku..lakk raya ngn femly blah sini.....
tp makan hati.....:'(
hurmm hari mantai tuu...klinik bnjir dek air mata aku nieyh....
pagi raya tuu...pun sama...sebakk betol hati nieyh....
terasa diri ni macam tepinggir....heeee.....
oke lahhh lupe kan sebentar.....

haaa....y wt aku sedih tuu...duit raye pun....kureng....:'(
bukan ape....segan laa pulakk nk minx...yelahh status daa betuka...cmni lahhh...heheheheheh....time org tengah bagi2 duit...aku pun undurkan diri ke tempat laen....bukan pe...malulah..
t diorang ingt aku nk pulakkk....aduuiii.....

tp satu kelebihan aku tinggal sowang2 at uma adalh....aku bebas nk klua...g sana sini.....hehheheehhehhhehe....:D
jaat eak...nk blik kol 12am...1 am...ikot suke aty aku jer....law sebelom niey...pling lewat urn kol 10 msty de at uma....
3 ary tuu...happy betol....haahhaha...hurmmm tuu laa dehh org xpernah idup bebas...tetibe ne tinggal sowang2...tros jd jakun...hahaha...hurmm aku kua urn bukan g lepak ngn sape2 pun..tuu lahh deh 3 org tuu..y selalu aku kua....:P
ouh yeerr...lupe lg sowang my lovely fren...anis...!!
btw ni sikit pic2 kenangan kiteorang...>,<















hurmmm oke lahh tuu kot....daa cukup an....hehehhe...
hurmmm puaslahh jugak lepak ngn dwg...p rasa mcm nk kua lg..
btw tenkzz u guys sbb sudi lepak ngn aku...:P


No comments:

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers