Thursday, 30 August 2012

kata dia!!

kaum lelaki ni selalu merungut....diorang cakap...susah nk faham 
kaum wanita nieyh...perangai kaum wanita ni berubah2...xtentu pasal...hurmmm...
tapi pernah x diorang [kaum lelaki] terfikir y sebenarnya...kaum wanita nieyh pun susah nk faham perangai kaum lelaki....
apa y aku rasa skang...lelaki nieyh nk kite ikot jer...segala kemahuan dye...dia nk kite jd apa y dye nk...
kalau boleh dye nk tuka identiti kite ni jd mcm y dye suka...
hurmm patut ke mcm tuu...???
aku cuma berharap...dye dapat trima segala kekurangan dan kelebihan seseorang wanita tu....
jdkan kekurangan bg seseorang wanita tuu...sbg anugerah untuk dye...sbb itulah y special...y tidak ada pada sesiapa pun....
mcm org2 selalu ckp....dalam dunia ni mana ada org y sempurna...

kematangan seseorang tuu bukan dpandang dari aspek luaran jer...tp dari aspek dalaman pun kene pndang jugak....
xsemestinya kita tengok dye gelak2...xserius...main2...lurus...atau apepun...kite ckp dye xmatang....bg aku...gelak2...xserius...suke main2 tuu..bukan xmatang...tp dye just nk happy kan suasana..happy kan diri...dan xmahu pk msalah d sekeliling.....

kadang2 aku fikir...orang y bcnta betahun2 lama tuu...diorang bhgia ke???xbosan ker???ape petua y diorang amal kan ea???
hurmmm xfaham...n malas nk faham...aku rasa mood aku dalam bab becinta nieyh...rasa hambar je...rasa xdek mood...xbekobar2 daa mcm dulu...ehh...tetibe je lakk haa kua sal cinte...hehhe
hurmm law dapat diputarkan masa...aku nk lari dari semua lelaki...supaya xaku xkan jatuh cinta...tp itulahh fitrah manusia....-,-!
"Kita lahir dengan dua mata di depan wajah kita, kerana kita tidak boleh selalu melihat ke belakang. Tapi pandanglah semua itu ke depan, pandanglah masa depan kita."

"Kita dilahirkan dengan 2 buah telinga di kanan dan di kiri, supaya kita dapat mendengarkan semuanya dari dua buah sisi. Untuk berupaya mengumpulkan pujian dan kritikan dan memilih mana yang benar dan mana yang salah."

No comments:

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers