Wednesday, 11 July 2012

my Ex coMe bAck!!!!

i'm in dilemma.....yes!!!!!
what can i do....!!!????
hurmmmm...kenapa slepas 4 thun...dye dtg kmbali menagih kasih...
hurmmm bukan aku xnk trime....tp hati aku ni milik org laen....
dye mncintaii ak....tp aku mncintai org laen....
hurmmm....knpa lahhh kau masih ingt ak lg....


tp aku mmg teharu sngt....bile ko ingt semua tntang kite dulu...ko ingt pesan mama....and sekarang ko jd org....ade pekerjaan y baek...
alhmdllh...
tp cume ak still xsuke ngn sikap ko y suke merajuk xtntu pasal...touching melebih....
hurmmm mmg dri dulu...ko tnye aku...aku ikhlas ke x ngn ko...
yerr...mmg ak ikhlas...ikhlas anggp ko kawan bease....n klau ak syg ko pun....syg sebagai kawan.....xlebih....sbb aku hnya cinta kt DYE...y ade at muadzam tuu.....haty ak xboleyh nk buka tok ko...
i'm sorry my fren..sorryy sngtt....
aku xboleyh tggal an dy...sbb he is everything to me....daa hmpir 3 tahun ak ngn dye...bnyak pnglamn manis n pahit kami tmpoh...
haty aku...hnya syg at dye....hurmmm wlaupun bnyak dugaan antara kmi.....
hurmmm aku rase aku xlayak tok jd pndmping ko.....
aku bukan mcm dulu lg....daa berubah...cume ko je y xtau....


tuk pngetahuan ko...aku bhgia ngn dye skang...wlaupun kami berjauhan...xpe aku tggu...
kalau lahh dulu ko xtuduh aku bukan2...pasti kite kekal smpai skang....
hurmmm aku xsuke ko paksa2 aku....soh setia...jngn tiggal an ko...
bukan apa...aku tkut..satu ary nanti aku akan lukakan hati kau...
aku xnk ko terlalu berharap kat aku...sbb aku takut..aku xmampu nk bg apa y ko mahukan....seriuzly aku tension fikir semua nieyh...
kalau aku trima ko pun...law haty aku masih kat org laen...xguna jugak kan...


aku akan berdoa supaya ko dpt lupakan aku...dan bertemu jodoh yang sesuai..dan solehah...amin...

No comments:

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers