Saturday, 30 June 2012

Alasan apa lahh nieyh..!!

mcm tu ker alsn budak U....mcm alasan budak SMK jerr....
huhh....hurmm kenpe dia bg alsan mcm tu???ke mmg betol firasat aku selama nieyh....y dia mmg nk jauh dari aku???tapi kenapa??
apa alsan dia buat mcm tuu???mule2 aku call dye xangkt...
aku call lg...kawan dye jawap...and ckp...die tido...oke...aku sabar...n cube trime....aku cube tok kawal emosi aku....
pg tdy aku call...henpon dye bsy...ade org call dye....xlame tuu aku call lg...xjawap....aku cube tok xpkir y bukan2...myb die mndi...
tnghri call xjwp jugak...ptg nieyh tdy...call...pun sme...kwn die ckp....dye tido....alsan ape y die bg at aku nieyh...!!!
pdahal bunyi blkang tu mcm bunyi at luaa....hurmm


aku cube tok tahan....aku cube tok besabar....and xnk pkir apa2...
aku diam...seolah2 mcm xdek apa2 y jdi....tp dlam pada msa y sma...hati nieyh sakit....
sakit nieyh aku sowang y boleyh rasa....xtau nk luahh kat sape lg...
bile org tnye...aku xmmpu nk ckp apa2...sbb aku rase diorang xpntg nk tau sume tuu...


ya allah...berikanlah aku pentunjuk...supaya aku dpt menyelesaikn mslah nieyh dengan segera...dan berikanlah aku kesabaran sepenuhnya.....
kuatkanlahh hati ni ya allah...amin3...

No comments:

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers