Thursday, 22 December 2011

awak xperlulah tahu kenapa saya mencintai awak..

suatu hari seorang lelaki bertanya kepada kekasihnya:
kenapa awak sukakan saya???
kenapa awak cintakan saya???

si kekasih menjawab:
saya tidak boleh memberi alasn...
tapi setulusnya saya sayang pada awak...

si lelaki:
awak langsung xboleyh bg alasan y kukuh kenape..awak sayangkan saye....cintakan saye...
tp...mcm mna awak boleh ckp awak syg kan saya....
cintakan saya...sedang kan awak xtau kenape...alsannya...

si kekasih:
saye betol2 xtau nak ckp..nak explain...nak bg alsan y mcm mana lg...kenapa saye sayang awk...
tp..haty saya mmg sayangkan awak...

si lelaki:
awek kawan saye..boleh jer ckp...knpa dye syg kawan saye...
kenapa awak xboleyh??
saya nk tahu...tolong laa awak!!!

si kekasih:
oke..oke..!!..hurmmm..
kerana awak hensem...
kerana awak baik...
kerana awak pandai begurau...
kerana awak penyayang..
kerana senyuman awak....
kerana nasihat awak...
kerana perangai awak....
kerana senyuman awak...
kerana belaian awak...


si lelaki...sangat berpuas aty dengn penjelasan si kekasih...

sayangnya...tidak lama kemudian...si lelaki...
mnglmi kemlangn....dan koma...

si kekasih...menulis surat...dan letak di sisi..si lelaki...
dalam surat itu tertulis...

sayang...kerana awak pandai begurau saye mncintai awak...
tp sekarang...awak xdpt bergurau dengan saye lg..
kerana nasihat awak...saye mncintai awk...
tp skang...awak xdpt nk nsihat kan saye lg....
kerana awak penyayang...saye mencintai awk...
tapi skang daa xdek sape...y syg at saye lg....

skang awak boleyh lg ke tersenyum...
skang awak boleyh lg ker...mmbelai saye...??????

tidak lg kan...n skang buat ape saye mncintai awak??

bila cinta mmerlukan alsan.,..sebb...maka beginilah jdnya...
seprti skarang...
dan sekarang tidak ada lg penjelasan...knapa saye..harus ttp mncintai awak....

kadang hal y terbaik...hal y terindah...
kita xboleyh menyentuhnya,...tidak boleyh dilihat...
tapi hanya boleyh dirasa melalui hati...

wahai sayang ku...lepas nieyh tolong lah...jngn tnye...kenape...
ak mncintai mu...menyayngimu....
kerana ak xmmpu untuk mnjelaskan....sbb hanya hati ak sahaja y tahu...
betapa ak mncintaimu....
dan percaya lahh...selagi ak bersamamu...selagi itu lah...
ak mncintaimu...menyayangi mu...
<iloveyousayang>

No comments:

There was an error in this gadget

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers